Selasa, 17 Mac 2015

Alfagenius Makanan Tambahan Untuk Minda Juga Penawar Bagi Anak Anak Autisma, ADD/ADHD, Hyperaktif, Tak Fokus, Degil, Malas & Lain Lain

**************************************************************

Assalamualaikum & selamat sejahtera.

 

ALFAGENIUS MEMBONGKAR KHAZANAH ALAM SEMULAJADI


PRODUK MINDA UNTUK ANAK ANAK ANDA YANG PASTINYA SELAMAT DAN BERKESAN. DENGAN MENGGUNAKAN TEKNOLOGI EROPAH, BAHAN MENTAH YANG DI IMPORT DARI LUAR NEGARA SEPERTI SCHIZANDRA BERRY, PATI BUNGA BUNGA MEDITRANEAN DAN DARK COKLAT YANG BERMUTU TINGGI DAN TELAH DIKILANGKAN DI MALAYSIA. MAKA TERHASILLAH PRODUK BUMIPUTERA YANG SUCI BERSIH DAN PASTINYA HALAL. PALING UTAMA ADALAH KEBAIKAN BAHAN ORGANIK YANG KAMI GUNAKAN YANG TELAH DIPERAKUI OLEH SELURUH DUNIA. MALAH NEGARA NEGARA LUAR TELAH LAMA MENGAMALKANNYA.    






DI SINI BERMULA SEBUAH IMPIAN

APAKAH IMPIAN ANDA?
Memiliki Anak Pintar Cemerlang?
Membina Pendapatan Kedua Yang Lumayan?

Alfagenius Worldwide membawakan produk-produk inovatif berteknologi tinggi untuk dinikmati oleh semua. Produk-produk kami terkenal kerana faktor keunikan, eksklusiviti, ramuan yang terbaik dan halal, dan semestinya sudah terbukti berkesan serta selamat.

 



PATI BUNGA

GENIUSKIDS

ALFAGENIUS SCHIZANDRA BERRY

Coklat Minda, Alfagenius Schizandra Berry dan Pati Bunga

Alfagenius Schizandra Berry adalah Coklat untuk Minda / Coklat Pintar dan Anti Stress yang sesuai utk kanak2 dan orang dewasa. Satu2 nya produk utk minda di formulasi dgn khasiat Schizandra Berry untuk minda dan anti stress & beberapa khasiat lain hasil dari gabungan Dark Coklat, Schizandra Berry & beberapa herba terpilih. Khasiat natural semulajadi 100% dari tumbuh2an & buah2an dan 100% halal serta tanpa bahan kimia.

COKLAT Minda Alfagenius Schizandra Berry adalah satu produk pemakanan yang unik dan berinovasi. Ianya dihasilkan melalui adunan pemakanan yang mempunyai nilai khasiat semulajadi, halal dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia sebagai Pemakanan.

Sangat berkhasiat serta memenuhi keperluan diet seorang pelajar. Dalam bentuk Coklat yg sangat menarik , mempunyai rasa yang enak/sedap, senang dibawa kemana-mana, pengambilan (kunyah ianya lembut) dan penyimpanan yang mudah.

Membekalkan sumber pemakanan yang lengkap dan seimbang dengan khasiat yang amat diperlukan oleh tubuh, khususnya untuk keperluan organ otak bagi menjana emosi yang stabil serta minda yang cerdas dan cergas.

Schizandra Berry yang hanya tumbuh di pergunungan Rusia & China mengandungi banyak khasiat serta anti oksigen dan merangsang fungsi otak utk lebih cergas.

Rangkaian 3 produk Alfagenius

Pati Bunga
Untuk 2 thn keatas. Dihasilkan dari Pati bunga2 terpilih dari Negara Meditranean. Bagus utk IQ, anak2 yg hyperactive, susah kawal, tidak fokus, autisme, ADD/ADHD & sebagainya. Juga bagus utk org dewasa atau wargamas yg ada masalah ingatan atau pelupa.

Geniuskids
Untuk 6 thn keatas. Geniuskids adalah makanan bernutrisi tinggi yg diperkaya dgn khasiat buah Schizandra Berry, Omega 3 6 9 & beberapa herba terpilih utk membina kekuatan otak, kepintaran, lebih fokus & utk tumbesaran. Dgn rasanya yg cukup enak & lazat pastinya bakal memukau selera anak anda. Coklat ini adalah pilihan lebih bijak utk santapan harian permata hati anda.

Alfagenius Schizandra Berry
Untuk 13 thn keatas. Dgn rumusan dark coklat bermutu tinggi, Schizandra Berry & beberapa herba terpilih. Bagus utk minda, anti stress, migrane, insomnia, anti kanser, utk yg mengalami kemurungan akibat dari pre monopause, bagus utk organ dalaman terutama otak, jantung & limpa & kulit akan kelihatan cerah & bersinar jika diambil berterusan.

Jom ikhtiar dgn produk Alfagenius. Formulasi khasiat terbaik sebagai makanan penyubur minda


**************************************************************

Anda ada tak anak yg mcm ni

Lemah IQ
Susah nak bangun pagi
Malas buat kerja sekolah
Susah menghafal
Mengantuk dlm kelas
Degil
Kuat menangis
Tak fokus
Hyperaktif
Lambat bercakap
Gagap
Autisma
ADD/ADHD


ATAU

Anak anak anda akan mengambil peperiksaan penting pada tahun ini??

Jom bantu anak syurga anda dengan supplement keluaran Alfagenius yang bagus utk minda dan juga sebagai penambah tenaga. Makan 2 biji setiap hari sebelum pg sekolah & lihat perubahannya. Ramai ibu2 yg tlh berpuashati dengan perubahan anak2 mereka.

Produk ini adalah produk makanan keluaran Muslim dan bukannya ubat. 


TESTIMONI

 
































 







 













**************************************************************


DAPATKAN HARGA PROMOSI TERLAJAK JIMAT UNTUK ANAK2 ANDA SEKARANG.



  









 ** coklat blh di campur mengikut umur yg dikehendaki


UNTUK BELIAN ATAU PERTANYAAN KLIK JE LINK DI BWH INI.

http://alfagenius2u.wasap.my

http://alfagenius2u.wasap.my

http://alfagenius2u.wasap.my 

 

wapp 0172292176

 

 **************************************************************

 

 Ramai Dah Berjaya!

Teknologi Terbaru!! Terbukti Berkesan!!!

Agen dan Dropship diperlukan diseluruh Malaysia.


http://alfagenius2u.wasap.my

http://alfagenius2u.wasap.my

http://alfagenius2u.wasap.my

 

wapp 0172292176

1 ulasan:

  1. Saya nak tanya klu produk pati bunga tarikh luput pada 20.02.19 masih boleh makan tak?

    BalasPadam